Шановні ліцеїсти!
Звертаю увагу на оформлення роботи!
Спочатку
пишеться прописом дата, на другому рядку – «Домашня робота». На третьому рядку
– тема, яка завжди вказується вчителем перед завданнями.
Оцінка за роботу виставляється у вашій електронній пошті
після листа з виконаним другим завданням, тобто вказується оцінка за попередню
роботу!
Час і вічність, символічні образи в повісті
М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
М. Коцюбинського «Дорогою ціною»
І. Запишіть теоретичний матеріал
1. Час у повісті
Основні події, що відбуваються з головними героями
Остапом і Соломією, укладаються в невеличкі межі кількох тижнів, але за змістом
повість охоплює великий історичний проміжок – близько двох століть, щоб
показати історію українського народу, її славетні й трагічні сторінки.
2. Символічні
образи повісті
3. Дайте письмову відповідь на запитання:
- Як ці образи допомагають
у розкритті характерів головних героїв твору – Остапа і Соломії? Чому вчать нас
ці образи? (1б.)
- Розкрийте значення
алегорично-символічних образів твору. (2б.)
Тестові завдання
Знайдіть правильну відповідь
1. Остапа в дорозі наздоганяли :
а) панські поплічники; б) Соломія; в)
Котигорошко.
2. Скільки часу Остап і Соломія
чекали перевізників із-за Дунаю:
а) два дні і дві ночі; б) три дні; в) один день і одну ніч.
3. На переправі одним із перших у
човен ускочив:
а) Соломія; б)
Котигорошко; в)
Остап.
4. До Якимового вітряка було:
а) верст із двадцять; б) верст із тридцять; в) верст із сорок.
5. Остап і Соломія переправилися
через річку:
а) Дунай; б) Прут; в)
Дністер.
6. Переправитись у Туреччину
допоміг:
а) мельник Яким; б) дід Овсій; в) драгоман.
7. Остап і Соломія переправилися
за кордон:
а) на човні; б) на плоту; в) вплав.
8. Остап оборонявся від вовка:
а) водою; б) рушницею; в) палицею.
9. Чиї це слова: "Раз
вмирати - не двічі"?
а) Івана; б)
Остапа; в)
Соломії.
10.Через відсутність харчів
Соломія споживала:
а) стебла або корінь
водоросла; б) гриби; в) качині яйця.
11.Соломії допомагав визволяти
Остапа:
а) Іван; б) болгарин; в) Раду.
12.Живим залишився тільки:
а) Іван; б) Соломія; в) Остап. (6б.)
ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ
Письмово даємо відповідь на запитання 1.2 (С. 170)
(1б.)
ТВОРЧА РОБОТА
Скласти фанфік із щасливою кінцівкою повісті (Що таке фанфік? Ви можете
ознайомитися за посиланням: https://vseosvita.ua/library/literaturnij-fanfik-formuvanna-piznavalnih-umin-i-navicok-u-procesi-napisanna-fanfika-58810.html)
(2б.)
УВАГА! Відскануйте
виконані завдання в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com
до 04.04.2020р. Не забудьте вказати в роботі
прізвище і клас!
Комментариев нет:
Отправить комментарий