понедельник, 30 марта 2020 г.

Завдання для 8-В класу з української літератури від 30.03.2020 р.


Шановні ліцеїсти!
Звертаю увагу на оформлення роботи!
Спочатку пишеться прописом дата, на другому рядку – «Домашня робота». На третьому рядку – тема, яка завжди вказується вчителем перед завданнями.
Оцінка за роботу виставляється у вашій електронній пошті після листа з виконаним другим завданням, тобто вказується оцінка за попередню роботу!

Час і вічність, символічні образи в повісті 
М. Коцюбинського  «Дорогою ціною»
І. Запишіть теоретичний матеріал
1. Час у повісті
Основні події, що відбуваються з головними героями Остапом і Соломією, укладаються в невеличкі межі кількох тижнів, але за змістом повість охоплює великий історичний проміжок – близько двох століть, щоб показати історію українського народу, її славетні й трагічні сторінки.
 2. Символічні образи повісті






3. Дайте письмову відповідь на запитання:

  •         Як ці образи допомагають у розкритті характерів головних героїв твору – Остапа і Соломії? Чому вчать нас ці образи? (1б.)
  •       Розкрийте значення алегорично-символічних образів твору. (2б.)
 4. Напишіть підсумкову роботу за вивченим твором
Тестові завдання
Знайдіть правильну відповідь
1. Остапа в дорозі наздоганяли :
  а) панські поплічники;           б) Соломія;                       в) Котигорошко.
2. Скільки часу Остап і Соломія чекали перевізників із-за Дунаю:
  а) два дні і дві ночі;                б) три дні;                          в) один день і одну ніч.
3. На переправі одним із перших у човен ускочив:
  а) Соломія;                               б) Котигорошко;               в) Остап.
4. До Якимового вітряка було:
  а) верст із двадцять;                б) верст із тридцять;          в) верст із сорок.
5. Остап і Соломія переправилися через річку:
  а) Дунай;                                   б) Прут;                              в) Дністер.
6. Переправитись у Туреччину допоміг:
  а) мельник  Яким;                     б) дід Овсій;                      в) драгоман.
7. Остап і Соломія переправилися за кордон:
  а) на човні;                                  б) на плоту;                      в) вплав.
8. Остап оборонявся від вовка:
  а) водою;                                     б) рушницею;                   в) палицею.
9. Чиї це слова: "Раз вмирати - не двічі"?
  а) Івана;                                        б) Остапа;                          в) Соломії.
10.Через відсутність харчів Соломія споживала:
  а) стебла або корінь водоросла;          б) гриби;                   в) качині яйця.
11.Соломії допомагав визволяти Остапа:
  а) Іван;                                            б) болгарин;                       в) Раду.
12.Живим залишився тільки:
  а) Іван;                                             б) Соломія;                          в) Остап.  (6б.)

ПРАЦЮЄМО З ПІДРУЧНИКОМ
Письмово даємо відповідь на запитання 1.2 (С. 170) (1б.)
ТВОРЧА РОБОТА
Скласти фанфік із щасливою  кінцівкою повісті (Що таке фанфік? Ви можете ознайомитися за посиланням: https://vseosvita.ua/library/literaturnij-fanfik-formuvanna-piznavalnih-umin-i-navicok-u-procesi-napisanna-fanfika-58810.html) (2б.)

УВАГА! Відскануйте виконані завдання в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 04.04.2020р. Не забудьте вказати в роботі прізвище і клас!

Комментариев нет:

Отправить комментарий