понедельник, 23 марта 2020 г.

Завдання з української літератури для 8-В кл. 23.03


1. Літературний диктант «Пізнай героя за його висловлюванням» (відповідь – одне слово)         6 б.
  1. «Втечу… Піду за Дунай, може, ще там люди не пособачились…»
  2. «Бунтар… гайдамака! Він мені людей баламутить!»
  3. «…Тікаймо звідси, бо ті хлопи заб’ють нас, як мого дідуся в Умані».
  4. «Ну, хай тебе боронить і хова од лихого мати божа… Прощавай!»
  5. «Не так мені страшно ляха, як злість бере на наших людей: застромив віл шию в ярмо та й байдуже йому, тягне, хоч ти що…»
  6. «З живого шкуру здеру, чисто оббілую… Я ж йому пригадаю, гайдамаці, Кодню…»
  7. «За Дунай, у Січ із тобою… Приймаєш товариша чи не приймаєш?»
  8. «Пропадай воно все пропадом… Піду і я світ за очі… Вже ж за тобою, хоч серцеві легше буде…»
  9. «Шукай тепер, пане, парубка з молодицею… ніхто не бачив, лиш двох парубків стрічали».
  10. «Хіба я боюся смерті? Сохрани боже!.. Пошли, господи, й завтра. Раз вмирати — не двічі. Вмер — і край, більш не встанеш».
  11. «Бодай ти, запалася, треклята країно, з твоїми порядками!..»
  12. «Як живий буду, землю оратиму, рибальством житиму… все ж краще на волі, ніж під паном…»
2. Складіть сенкани  до характеристики Остапа та Соломії за поданим зразком 4 б.
Ім’я персонажа
5 прикметників
3 дієслова
образ-символ із твору
Яку ідею автор хотів донести до читача через цей образ?

3. Написати власне висловлювання: «Чим зворушують мене Остап і Соломія?» (5-8 речень) 2 б.

УВАГА! Відскануйте виконані завдання в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 30.03.2020р. Не забудьте вказати в роботі прізвище і клас!

Комментариев нет:

Отправить комментарий