среда, 18 марта 2020 г.

Завдання для 1 гр. 10-А та 10-Б кл. з української мови з 18.03 по 24.03.2020 р.

1. Перегляньте навчальний відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=fevoybkSW88
2. Ознайомтесь додатково з теоретичним матеріалом https://zno.if.ua/?p=2542
3. Виконайте вправи
            1.   Подані іменники поставте у потрібному відмінку, розкриваючи дужки. Поясніть особливості вживання відмінкових закінчень.
Віддати належне (майстер, робітниця, батько, лікар, жінка, товариш, учитель, керівник). Прийти в гості до (ювіляр, Надія, перекладач, сестра, слюсар, дочка, директор, пісняр, теща). Спеціальний одяг на (школяр, робітниця, перукар, друкарка, маляр, гончар, водій, санітарка). Іти (коридор, пуща, бульвар, дорога, тротуар, площа, пустир, вулиця). Завдати збитків (Віктор, фабрика, Ігор, завод, країна, край, друкарня, село, шахта, родина). Боротися з (ворог, зброя, пожежа, вітер, негода, приятель, друг). Покластися на (брат, господар, доля, лікар, сестра, секретар, дружина, товариш, подруга). За (вежа, земля, календар, огорожа, завдання, ніша, інвентар, звичай, буквар, вантаж, машина). Шановний / на (добродій Литвин, пан президент, колега Василенко, добродійка Шевченко, панна Наталя, Марія Степанівна, пані Леся, Василь Іванович, друг Андрій, шановний Олег Ігорович).

           2.  Перекладіть українською мовою і запишіть Порівняйте родові властивості іменників у російській та українській мовах. 

Счастливая жизнь , насыщенный пар, острая боль, густая пыль, золотая россыпь, высшая ступень развития, далекая Сибирь, государственная перепись, предварительная запись, настенная живопись, балконная дверь, сильная накипь, предупреждающая надпись, почтовый адрес, горькая полынь, фальшивая подпись, научная степень, детский шампунь, железнодорожный путь, украинская степь, красная сыпь.

УВАГА! Відскануйте виконані завдання в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 23.03.2020р. Не забудьте вказати в роботі прізвище і клас!

Комментариев нет:

Отправить комментарий