Шановні восьмикласники!
На
цьому тижні ми продовжуємо працювати над темою «Відокремлені члени речення».
Вам треба буде виконати 2 блоки завдань: 1 – письмовий у зошитах, 2 – онлайн.
1 БЛОК
УЗАГАЛЬНЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРО ВІДОКРЕМЛЕНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
1. Перегляньте відеоурок за посиланнями:
2. За презентацією перепишіть у зошит теоретичний матеріал (2б.)
3. Розв’яжіть лінгвістичну вікторину (Визначити вид відокремленого члена
речення: додаток, означення, прикладка, обставина; уточнююча прикладка,
означення, обставина) за посиланням:
4. Виконайте впр.454 (4 б.) , а також
розв’яжіть тестові завдання (два варіанти)
12 б.
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
Завдання 1-2 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише одна
правильна.
1. Укажіть речення, у якому є член речення:
Варіант 1
Варіант 2
відокремленим невідокремленим
A) Влітку я довгими хвилинами стояв над криницею й обіймав увесь світ що
відбивався в ній.
Б) Омиті росами квітки розтулюють повіки (В. Сосюра).
B) Ще довго заплющивши очі жадібно вдихати святе неймовірне пахіття —
цілющу духмяність життя і жита (І. Муратов).
2. Відокремлений другорядний член речення:
Варіант 1
Варіант 2
не є уточнюючим є уточнюючим
A) На одному з крижаних аеродромів у самому серці цієї пустелі підносилась
невеличка хатина створена полярницькою рукою.
Б) Я не співець чудової природи з холодною байдужістю її.
B) Залопотівши крильцями над хатою знялися голуби (О.Довженко).
Завдання 3 має на меті встановлення відповідності між
рядками. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений
буквою.
3. Установіть відповідність між реченням і другорядним членом у ньому
Варіант 1 Речення 1 Варіант 2
речення 2
1) Налякані чужим голосом, птахи з тривожним писком крутились над головою
Соломії (М. Коцюбинський).
2) Нехай мене, Кармелюка, в світі споминають (Марко Вовчок).
A. Відокремлена уточнююча обставина;
Б. відокремлена прикладка;
B. відокремлена обставина;
Г. відокремлене означення.
Прочитайте текст. Виконайте завдання 4-5 до нього.
(1) Не легко було знайти вихід: довкола їжилися обриви скал і хоч перелізти
через них з тяжким трудом було б можна, та на очах дикого звіра була така
робота крайнє небезпечна. (2) Не час було Мирославі братися до лука звір був
надто близько. (3) Неприятельки стояли так довгу хвилю, не зводячі ока одна з
одної.
(І. Франко)
4. Укажіть речення, у якому наявна помилка:
Варіант 1 Варіант 2
орфографічна пунктуаційна
5. Визначте, яке речення в тексті:
Варіант 1
Варіант 2
є простим ускладнене
дієприслівниковим зворотом
6. Уведіть у речення: Поруч загула
машина.
Варіант 1
Варіант 2
відокремлену обставину відокремлену
прикладку
За урок буде
дві оцінки.
УВАГА!
Відскануйте або сфотографуйте виконану роботу в зошиті та відправте на
електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 19.05.2020р.
На наступному
тижні контрольна робота з теми «Відокремлені члени речення». Щоб якісно
підготуватися до неї, виконайте завдання онлайн другого блоку.
2 БЛОК
1. Перегляньте відеоурок за посиланнями:
2. Пройдіть тестовий контроль за посиланням:
3. Зробіть скриншот відповіді та відправте результат на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com протягом трьох наступних днів (19.05, 20.05,
21.05).
Комментариев нет:
Отправить комментарий