среда, 29 апреля 2020 г.

Завдання з української літератури для семикласників від 29.04.2020 р.


Любі семикласники!
Продовжуємо працювати над повістю
О. Гавроша «Неймовірні пригоди Івана Сили ».
На цьому уроці ви характеризуєте письмово персонажів твору.
Характеристика персонажів повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили»

І. Перевіримо, як ви запам’ятали сюжет твору. Оберіть письмово коротку відповідь на тестові запитання (4 б.)
1.     Івана Фірцака нарекли Кротоном на честь:
А уславленого античного борця;
Б відомого у світі актора і циркача;
В культуриста Чехословаччини;
Г чемпіона Британії.
2.     Іван змушений був залишити батьківську родину, бо:
А хотів побачити світ;
Б виїхав до міста для здобуття освіти;
В тато казав, що син їсть за чотирьох;
Г у такий спосіб намагався продемонструвати власну самостійність.
3.     Вуйко Микулець приїхав до столиці, щоб:
А відвідати сина військовослужбовця;
Б продати деякий крам;
В влаштуватися на роботу;
Г купити харчі.
4.     Під час першого перепочинку в місті Іван найперше згадував:
А рідні гори;
Б батьків;
В домашні страви;
Г свою кирпату сусідку Марусину.
5.     Верховинський хлопець під час роботи на станції роздратував одного кучерявого молодика тим, що силач:
А багато розповідав про рідне село;
Б чимало їв та пив;
В брав на свої плечі вдвічі більше, ніж решта вантажників.
Г зневажливо ставився до нього.
6.     Доктор Брякус мріяв, як у центрі столиці буде:
А вулиця названа на його честь;
Б організований басейн, де розводили б риб;
В відкрито музей природи;
Г розташований розкішний будинок – власний спортивний клуб.
7.     Зі щоденника Брякуса можна було зрозуміти, що Сила для нього – це:
А загадка природи;
Б головний шанс у житті;
В засіб для збагачення;
Г пацієнт для дослідження.
8.     Укажіть цирковий номер, який мав демонструвати Сила, вперше вийшовши на арену:
А робити фокуси;
Б їздити  з акробатичними вправами на білому коні;
В танцювати на блискучій кулі;
Г боротися з глядачами.
9.     Придуманий номер Сили, від чого публіка цирку була в захваті – це…:
А «Непередбачуваний рубікон»;
Б «Краса і велич»;
В «Залізне серце»;
Г «Три несподіванки».
10.  Хто з циркових артистів ніколи нікому не вірив?
А імпресаріо Пандорський;
Б акробат Фандіго;
В карлик Піня;
Г Мілена.
11.  Президент вирішив відвідати цирк через те, що:
А з дитинства любив цирк;
Б хотів познайомитися з силачем;
В захоплювався дикими тваринами;
Г поважав мадам Бухенбах.
12.  На згадку про знайомство із Силою президент подарував Івану:
А новий, величезного розміру піджак;
Б путівку на відпочинок до багатого чорноморського пансіонату;
В грошову премію;
Г фото, де глава держави тиснув руку артисту-велетню.
ІІ. Характеристика образу Івана Сили
              1. Складання анкети на героя  (6б.)
Прізвище, імя:____________________
Прізвисько: _______________________
Місце народження: ______________________
Вік: ________________
Сімейний стан: ___________________________________
Соціальний стан:__________________________________
Національність: _________________________
 Риси характеру:__________________________
Ставлення до інших персонажів з поясненням : ___________________
Основні вчинки: _______________________________
Суспільний статус: ____________________________
Життєвий принцип: ______________________________
ІІІ. Проблемне запитання (2б.)
Пригадайте проблеми, які порушуються в повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».
ПРОБЛЕМНЕ ЗАПИТАННЯ: Як вони пов’язані з життям Івана Сили? Як ви вважаєте, чи є ці проблеми актуальними у наш час?
УВАГА! Відскануйте або сфотографуйте виконану роботу в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 05.05.2020р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий