понедельник, 13 апреля 2020 г.

Завдання з української мови для семикласників з 13.04 по 17.04.2020 р.


Шановні семикласники!
На цьому тижні ми продовжуємо вивчати правопис прийменників, тому звернемося до вивчених вами правил.
Тема 1. Правила милозвучності
А) Повторіть правила за опорною схемою
Б) Виконайте вправу № 1 (6 б.)

Перепишіть словосполучення, уставляючи відповідний прийменник Експонат (в, у) музеї, птах (в, у) небі, участь (в, у) форумі, поїхати (в, у) відрядження, наймиліше (в, у) світі, здали (в, у) архів, побувати (в, у) Львові, квітник (в, у) саду, залишиться (в, у) спогадах, оселя (в, у) рушниках, віра (в, у) безсмертя, вишня (в, у) цвіту, прийшов (в, у) дім, прочитав (в, у) журналі, зустрілися (в, у) офісі,  дізнався (в, у) фахівця, книга (в, у) професора, відлитий (в, у) бронзі.
Тема 2. Граматичні помилки при використанні прийменників
      А) Ознайомтеся з таблицею після впр. 480 (с.216) та усно попрацюйте з текстом цієї вправи.

      Б) Виконайте вправу № 2 (6 б.)
Виправте помилки при використанні прийменників та запишіть правильний варіант.

Заняття по біології, контрольна робота по українській літературі,  проживати по адресу, перший по списку, пливти по течії, зупинка по вимозі,  по вашому проханню,  пропустити по хворобі,  по сімейним обставинам,  прийшлося по смаку, повідомити по телефону,  саме по собі зрозуміло.
Тема 3. Портретний нарис у публіцистичному стилі
А) Ознайомтеся з теоретичним матеріалом на с. 199.
Б) Прочитайте пам’ятку (впр.429)
В) Виконайте впр. № 431 (12б.)

УВАГА! Відскануйте або сфотографуйте виконану роботу в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 18.04.2020р.

Комментариев нет:

Отправить комментарий