среда, 22 апреля 2020 г.

Завдання з української мови для десятикласників від 22.04.2020 р.


ПРАВОПИС ПРИСЛІВНИКІВ
1.     Перегляньте відеоурок за посиланням
2.     Запишіть теоретичний матеріал  за відеоуроком.
3.     Виконайте вправу №1  (6б.)
1 Запишіть подані прислівники в три колонки залежно від написання: а) пишуться разом: б) пишуться окремо; в) пишуться через дефіс.
До/пізна, день /у/день, на/четверо, вряди/годи, за/одно, мало/помалу,
без/кінця, раз/по/раз, в/нічию, пліч/о/пліч, де/не/де, перед /усім, тим/часом, десь /інде, в/основному, сяк /так, босо /ніж, на /передодні, сам /на /сам, на/впростець, ген /ген, у/стократ, зроду/віку, кінець/кінцем, спід /лоба, таким /чином, бозна/який, ні/звідки, по/людськи, по/совісті.
II. З одним словом кожної колонки складіть і запишіть речення, визначте в них усі частини мови.

ПРАВОПИС СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ
1.     Перегляньте відеоурок за посиланням
2.     Зверніть увагу на правопис службових частин мови 
3.     Запишіть теоретичний матеріал за відеоуроками. 
4.     Виконайте вправу №2 (6б.)
Перепишіть тестові завдання, визначаючи частини мови або знімаючи риски. Потім виберіть правильні варіанти відповідей.

1.Усі виділені слова є прийменниками в рядку
А на початку століття, оглянься навколо;
Б вийшли назустріч, стояти збоку стола;
В працювати зі шляхетною метою, плисти впоперек річки;
Г згідно з наказом, з метою подолання епідемії;
Д їхати вздовж колії, сидіти навпроти.

2. Виділене слово є прийменником у реченні
А Йде на/зустріч молодь 16-25 років.
Б На/зустріч узбережжю море котить литво бурунів.
В Школярі зібрались на/зустріч з ветеранами.
Г Вітер дув на/зустріч.
Д Раптом на/зустріч три хлопчики.

3. Частку вжито в реченні
А Хто полю годить, тому жито родить.
Б Губи аж бринять від холоду.
В Коли листя жовтіє, ліс і поле смутніє.
Г Чим темніша ніч, тим ясніші зорі.
Д Нема ранку без вечора.

4. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні
А Що/б жить — ні в кого права не питаюсь.
Б Ну що/б, здавалося, слова.
В Може, дівчина не любить за/те, що убогий.
Г Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти.
Д Відповідь була та/ж.

5. Частка не пишеться окремо з усіма словами рядка
А ще не/збудований, не/мічний, не/виконавши проект, не/нависть;
Б не/вивчені ще проблеми; не/зчувся, як заснув; не/знаючи броду;
В не/зводячи очей, не/потрібно дякувати, не/захищений від вітру,
не/дорого, а дешево;
Г не/часто, не/закінчений вчасно, не/забаром, не/довірливо.

6. Частка не пишеться разом з усіма словами рядка
А не/боязкий, а хоробрий; не/до ладу; не/безпека, не/скошена трава;
Б не/сестрин; не/доварений; він не/має таланту; не/абихто;
В не/далеко, а поряд; не/дорого; не/зчутися; не/посильне завдання;
Г цукру не/має; не/абиякий; не/зважаючи на дощ; не/долік.

Для узагальнення вивченого перед контрольною роботою перегляньте відеоурок за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=TwXcLCew35Q
УВАГА! Відскануйте або сфотографуйте виконану роботу в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 28.04.2020р.


Комментариев нет:

Отправить комментарий