ПРАВОПИС
ПРИСЛІВНИКІВ
1.
Перегляньте
відеоурок за посиланням
2.
Запишіть
теоретичний матеріал за відеоуроком.
3.
Виконайте
вправу №1 (6б.)
1 Запишіть подані прислівники в три колонки залежно від
написання: а) пишуться разом: б) пишуться окремо; в) пишуться через дефіс.
До/пізна, день /у/день, на/четверо, вряди/годи,
за/одно, мало/помалу,
без/кінця, раз/по/раз, в/нічию, пліч/о/пліч,
де/не/де, перед /усім, тим/часом, десь /інде, в/основному, сяк /так, босо
/ніж, на /передодні, сам /на /сам, на/впростець, ген /ген, у/стократ,
зроду/віку, кінець/кінцем, спід /лоба, таким /чином, бозна/який, ні/звідки,
по/людськи, по/совісті.
II. З одним словом кожної колонки складіть і запишіть
речення, визначте в них усі частини мови.
ПРАВОПИС СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ
1.
Перегляньте
відеоурок за посиланням
2.
Зверніть
увагу на правопис службових частин
мови
3.
Запишіть
теоретичний матеріал за відеоуроками.
4.
Виконайте
вправу №2 (6б.)
Перепишіть тестові завдання, визначаючи частини мови або знімаючи риски. Потім
виберіть правильні варіанти відповідей.
1.Усі виділені слова є
прийменниками в рядку
А на початку століття, оглянься навколо;
Б вийшли назустріч, стояти збоку
стола;
В працювати зі шляхетною метою,
плисти впоперек річки;
Г згідно з наказом, з метою
подолання епідемії;
Д їхати вздовж колії, сидіти навпроти.
2. Виділене слово є прийменником
у реченні
А Йде на/зустріч молодь 16-25 років.
Б На/зустріч узбережжю море котить литво бурунів.
В Школярі зібрались на/зустріч з ветеранами.
Г Вітер дув на/зустріч.
Д Раптом на/зустріч три хлопчики.
3. Частку вжито в
реченні
А Хто полю годить, тому жито
родить.
Б Губи аж бринять від холоду.
В Коли листя жовтіє, ліс і поле
смутніє.
Г Чим темніша ніч, тим ясніші
зорі.
Д Нема ранку без вечора.
4. Виділене слово є
сполучником і його слід писати разом у реченні
А Що/б жить — ні в кого права не питаюсь.
Б Ну що/б, здавалося, слова.
В Може, дівчина не любить за/те, що убогий.
Г Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти.
Д Відповідь була та/ж.
5. Частка не пишеться
окремо з усіма словами рядка
А ще не/збудований, не/мічний,
не/виконавши проект, не/нависть;
Б не/вивчені ще проблеми;
не/зчувся, як заснув; не/знаючи броду;
В не/зводячи очей, не/потрібно
дякувати, не/захищений від вітру,
не/дорого, а дешево;
Г не/часто, не/закінчений вчасно,
не/забаром, не/довірливо.
6. Частка не пишеться
разом з усіма словами рядка
А не/боязкий, а хоробрий; не/до
ладу; не/безпека, не/скошена трава;
Б не/сестрин; не/доварений; він
не/має таланту; не/абихто;
В не/далеко, а поряд; не/дорого;
не/зчутися; не/посильне завдання;
Г цукру не/має; не/абиякий;
не/зважаючи на дощ; не/долік.
Для узагальнення вивченого перед контрольною роботою перегляньте відеоурок
за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TwXcLCew35Q
УВАГА! Відскануйте або сфотографуйте виконану
роботу в зошиті та відправте на електронну пошту curkanallakpnl@gmail.com до 28.04.2020р.
Комментариев нет:
Отправить комментарий